1. Returnarea Produselor
1.1. Pentru a stabili detaliile legate de returnarea produselor nedorite, te rugam sa ne contactezi la adresa: contact@houseofroger.ro si vei fi contactat de catre unul dintre reprezentantii nostri. Noi vom aranja ca produsele pe care doresti sa le returnezi sa fie colectate de un reprezentant al societatii de curierat indicate de noi, in afara de cazul in care soliciti altfel.
1.2. Este necesar sa returnezi produsele cu toate partile componente si toate articolele sau accesoriile aferente, in stare vandabila, cu pungile si cu ambalajul lor original. Pentru produsele returnate conform prezentei Politici de retur trebuie sa suporti costurile directe legate de returnarea acestora (de exemplu costurile de transport), costul transportului este acel ofertat si comunicat de noi cand a fost livrat.
1.3. De asemenea, SC Naerom SRL isi rezerva dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).
1.4 Ne rezervam dreptul de a verifica aspectul fizic si functional al produselor returnate in termen de maximum 3 zile lucratoare de la data receptionarii produsului returnat.
2. Conditii de ridicare a coletelor pentru retur
2.1. Colectarea produselor pentru retur va avea loc la adresa de livrare comunicata de tine. Trebuie sa predi la ridicarea coletelor toate produsele pe care doresti sa le returnezi, incluzand toate partile componente si toate articolele sau accesoriile aferente ale acestor produse (inclusiv ambalajul original si pungile de la interior) care sunt incluse in pretul produselor returnate. De asemenea, produsele trebuie ambalate in asa fel incat sa poata fi transportate si protejate în cursul transportului (te rugam sa nu lipesti nimic direct pe ambalajul original).
2.2. Responsabilitatea privind integritatea produselor pe durata transportului produselor retur cade in sarcina ta.
2.3. La receptia produsului returnat se intocmeste un proces verbal de constatare si se fac fotografii pentru a putea face dovada diminuarii valorii produselor (daca este cazul).
3. Costul de transport
3.1. In cazul în care alegi sa returnezi produsele prin compania de curierat rapid indicata de noi, costul de transport pentru returnarea produselor catre noi va fi calculat in functie de greutatea produselor, urmand a se aplica aceeasi metoda de calcul si tarife ca cele avute in vedere la colectarea si livrarea acestora. Costurile de transport aferente returului se vor scadea din valoarea sumei de returnat.
3.2. In cazul in care alegi sa returnezi produsele prin alta companie de curierat rapid decat cea indicata de noi, te rugam sa ai in vedere ca vei plati pretul indicat de compania respectiva pentru transport. In acest caz, costurile de transport aferente returului vor fi platite direct de catre tine, iar suma pe care ti-o vom returna va fi integrala (daca si produsele returnate sunt in stare perfecta).
3.3. In cazul in care returnezi produsele deoarece au defecte sau exista orice alte erori de vanzare / livrare, costurile de transport vor fi suportate integral de catre noi, iar produsele vor fi returnate prin compania de curierat indicata de catre noi.
3.4 Retururile expediate cu plata la destinatar nu vor fi acceptate!
4. Rambursarea banilor
4.1. SC Naerom SRL va rambursa contravaloarea produselor returnate in termen de 14 zile calendaristice numai dupa primirea inapoi a produselor si dupa analizarea acestora (in termen de 3 zile lucratoare). Rambursarea se va face in lei prin transfer bancar intr-un cont in lei indicat de tine. Comunicarea contul tau bancar se poate face pe e-mail la adresa contact@houseofroger.ro. Pentru platile efectuate cu card bancar, in cazul rambursarilor unor sume pe card, acestea se vor reflecta pe cardul sau contul clientului in maximum 14 de zile de la confirmarea returului.
4.2. SC Naerom SRL va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea fizica a produsului vandut si dupa analizarea acestora. Suma de bani aferenta produselor returnate se va restitui ulterior verificarii produselor, taxa de livrare fiind suportata de consumator.
4.3. In cazul in care clientul solicita anularea comenzii in cadrul termenului legal de retragere (conform art 2.1.), in cazul in care comanda este achitata, SC Naerom SRL se obliga sa returneze suma in maximum 14 de zile de la data informarii de catre client in ceea ce priveste decizia sa de anulare a comenzii.
Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
- pentru comenzile achitate cu card online - prin restituire in contul din care a fost efectuata plata, in termen de pana la 14 de zile calendaristice.
- pentru comenzile achitate cu OP / ramburs - prin virament bancar, in termen de pana la 14 de zile calendaristice.
Clientul va informa SC Naerom SRL in ceea ce priveste intentia sa de anulare a comanda prin email la adresa contact@houseofroger.ro.
Pentru orice intrebare legat de politica noastra de retur, ne poti contacta la adresa de e-mail contact@houseofroger.ro sau prin telefon la, 0726007282.